Sunday 5 August 2012

a lots of jamboree...

2 bln ni aku active berjamboree.. hasilnye  aku da ade 3medal utk dibuat koleksi...
1st. Prison jamboree..(dapat gelang Power Balance lg kt sini)
2nd. Pagoh Jamboree &
3rd. kayuhan santai Pengguna kt Segamat.
Last kt segamat pastu aku stop kejap bg menghormati bln ramadhan..(padahal malas nk kayuh) hehehe...
meh nk share serba sikit gmba2 kayuhan2 tersebut...

Blanje Wikang skali kt finishing...kikikiki...Ni kt Prison Kluang..

No 92 beb...bkn calang2 seven speed nie...

Yg ni kt Pagoh,Muar...
xtau knp aku rase macho plak time ni...kehkehkeh...

Antara penyumbang kpd kekuatan kayuhan aku mse kt Muar...

the best skill i ever done..(sebelum jatuh tersembam..)

So ni jela dulu koleksi gambar2 aku berbeskal...sok ni lpas raye ade lg...tp tengok la macam mana nanti..kalau rasa perot still maintain 6paxs boleh la nk join...tapi kalau tinggal 1pax je...jawabnya....

oh ye..dikesempatan ini juga aku nak ucapkan Selamat Menyambut Bulan Ramadhan Al Mubarak kpd semua blogger2, pembaca2 dan sesiapa saja yang terbukak blog aku ni.. Jangan ponteng puasa tau~

4 comments: